Sportinių automobilių tikslumas ir važiavimo malonumas galingiems SUV klasės automobiliams. Puikus kelio informatyvumas. Vairavimo tikslumas, kurį užtikrina „DuPont™ Kevlar®“. Geras sukibimas su šlapia ir sausa kelio danga. Didelis atsparumas slydimui šlapia kelio danga.
Puikus ryšys su keliu naudojant. „Touch Technology“ „Dunlop SP QuattroMaxx“ padangoms pranašumų suteikia „Dunlop Touch" technologija, pagerinanti ryšį su keliu. Rezultatas - tikslesnis ir smagesnis važiavimas.
Geras sukibimas su šlapia ir sausa kelio danga. „Dual Silica“ gumos mišinys suteikia puikų sukibimą ir stabdymą važiuojant ir šlapia, ir sausa danga. Gumos mišinys yra ilgaamžis. Tai reiškia didesnį nuvažiuotų kilometrų skaičių nepakeitus padangų.
Didelis atsparumas slydimui vandens paviršiumi. Gilūs ir platūs padangų protektoriaus grioveliai greitai pašalina vandenį ir padeda išlaikyti optimalų valdymą važiuojant šlapia danga.
Asimetrinis protektoriaus dizainas. Asimetrinis protektoriaus dizainas pagerina transporto priemonės valdymą ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu. Ištisinė vidurio juosta užtikrina didesnį stabilumą ir tikslumą. Asimetrinis griovelių išdėstymas lemia geresnį sukibimą su šlapia ir sausa kelio danga.Pranašumai Geresnis valdymas važiuojant tiesiai ir sukant; didesnis atsparumas slydimui vandens sluoksniu.
Lygesnis protektoriaus profilis. Naujos kartos „Dunlop“ padangos pasižymi lygesniu protektoriaus profiliu, todėl sąlyčio paviršius padidėja 4–8%, atsižvelgiant į padangos dydį ir tipą. Didesnis sąlyčio paviršius užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį ryšį su keliu, todėl padangos reaguoja greičiau ir tiksliau.Pranašumai Didesnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas; tolygesnis protektoriaus blokų nusidėvėjimas; puikus stabilumas ir tikslumas sukant; neprilygstamas sukibimas su sausa kelio danga.
Speciali padangos briaunos sistema. Sustiprina padangos jungtį su ratlankiu, todėl gerėja vairavimo tikslumas. Speciali padangos briaunos sistema pagerina kontrolę ir užtikrina geresnį ryšį su keliu.Pranašumai Geresnis ryšys su keliu, geresnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas.
Kintamas blokelių ir griovelių santykis. Asimetrinis protektoriaus dizainas su kintamu blokų ir griovelių santykiu padidina atsparumą slydimui vandens sluoksniu ant kelio paviršiaus. Masyvus išorinio padangos krašto blokas greitai pašalina vandenį, neleisdamas susidaryti vandens sūkuriams ir užtikrina išskirtinį stabilumą posūkiuose.Pranašumai Geras atsparumas slydimui vandens sluoksniu; didesnis sąlytis su kelio paviršiumi; geresnis stabilumas sukant ir vairavimo tikslumas.
Daugiaspindulis protektoriaus raštas (MRT). MRT konstrukcijoje naudojama dešimt skirtingų rašto spindulių, o tai pagerina tikslumą. Slėgis labai gerai paskirstomas visame sąlyčio su kelio paviršiumi plote. Rezultatas – tikslesnė reakcija, nes padanga sklandžiau pereina iš tiesios trajektorijos į posūkį.Pranašumai Daug geresnis padangos paviršiaus sąlytis su kelio danga visomis važiavimo sąlygomis; puikus valdymas šlapiame ir sausame kelyje; geresnis valdymas sukant.
Maksimali ratlankio briaunos apsauga (MFS). Ratlankio briaunos apsaugos sistema. MFS sistema apsaugo ratlankio briauną, nes visą padangos apskritimą dengia guminis kraštas, apsaugantis ratlankio briauną. Tai tarsi apsauginė zona, sušvelninanti smūgius.Pranašumai Apsaugo brangaus lydinio ratlankius, kad jie nesusibraižytų į šaligatvio bordiūrą.
Vientisa juosta (JLB). Hibridinio sluoksnio technologija, užtikrinanti itin mažą deformaciją važiuojant dideliu greičiu.Pranašumai Itin geras stabilumas važiuojant dideliu greičiu; tolygus dėvėjimasis.
Dvigubas silicio mišinys. Šis mišinys pagerina greitėjimą ir mažina dėvėjimąsi bei pleišėjimą. Pranašumai Puikus stabdymo ir greitėjimo efektyvumas; nepriekaištingas valdymas vasaros ir rudens keliuose; didelis sukibimas; atsparumas dėvėjimuisi.