Puikus didelės galios automobilių valdymas žiemą Išskirtinės savybės važiuojant žiemos keliais. Geresnė trauka važiuojant per sniegą ir ledą Kontrolė ir sukibimas lyjant. Efektyvų degalų sunaudojimą užtikrinantis dizainas.
Išskirtinės savybės važiuojant žiemos keliais. „SP Winter Sport 4D“ suteikia išskirtinį valdymą žiemą ir išskirtines galingų automobilių stabdymo galimybes. Unikalų protektoriaus dizainą sujungus su didelio sukibimo medžiagomis, gaunamas optimalus valdymas važiuojant apsnigtais, apledėjusiais, šlapiais ir sausais paviršiais.
Geresnė trauka važiuojant per sniegą ir ledą. Unikalioje protektoriaus konstrukcijoje yra daug aštrių kraštų, kurie susiliečia su keliu bei pagerina trauką važiuojant per sniegą ir ledą. Gilios sniego įpjovos įsikabina į paviršių ir užtikrina didesnį sukibimą greitėjant, stabdant bei važiuojant įkalne.
Kontrolė ir sukibimas lyjant. Tomis dienomis, kai keliai šlapi arba atitirpę, „SP WinterSport 4D“ kryptiniai grioveliai greitai pašalina vandenį ir neleidžia slysti. Gerai sukimbantis gumos mišinys užtikrina trumpą stabdymo kelią važiuojant šlapiais keliais.
Mažesnes degalų sąnaudas užtikrinantis dizainas. Naudojama lengva konstrukcija ir medžiagos, todėl „SP WinterSport 4D“ reikia mažiau energijos riedėjimui. Tai reiškia mažesnes degalų sąnaudas ir mažesnį CO2 išmetimą keliaujant.
„Multi Blade“ sistema. Vairavimo sąlygos žiemą gali būti labai įvairios. Žema oro temperatūra, sausas kelias, sniegas ir šlapdriba – visa tai turi atlaikyti žieminės padangos. „Dunlop“ daugybės lamelių sistema, sudaryta iš skirtingo tipo lamelių, pritaikytų prie besikeičiančių žiemos sąlygų, nesunkiai atlaiko šį išbandymą.Pranašumai Nuosekliai geros savybės įvairiomis žiemos sąlygomis.
Lygesnis protektoriaus profilis. Naujos kartos „Dunlop“ padangos pasižymi lygesniu protektoriaus profiliu, todėl sąlyčio paviršius padidėja 4–8%, atsižvelgiant į padangos dydį ir tipą. Didesnis sąlyčio paviršius užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį ryšį su keliu, todėl padangos reaguoja greičiau ir tiksliau.Pranašumai Didesnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas; tolygesnis protektoriaus blokų nusidėvėjimas; puikus stabilumas ir tikslumas sukant; neprilygstamas sukibimas su sausa kelio danga.
Speciali padangos briaunos sistema. Sustiprina padangos jungtį su ratlankiu, todėl gerėja vairavimo tikslumas. Speciali padangos briaunos sistema pagerina kontrolę ir užtikrina geresnį ryšį su keliu.Pranašumai Geresnis ryšys su keliu, geresnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas.
„Silica-Plus“ mišinys. Motociklų sportui sukurtas protektoriaus gumos mišinys, užtikrinantis išskirtinį sukibimą, ypač šlapiame kelyje ir esant žemai temperatūrai.Pranašumai Puikus stabdymo ir greitėjimo efektyvumas; didelis sukibimas lyjant ir esant šaltam orui; mažas dėvėjimasis ir skeldėjimas.
Daugiaspindulis protektoriaus raštas (MRT). MRT konstrukcijoje naudojama dešimt skirtingų rašto spindulių, o tai pagerina tikslumą. Slėgis labai gerai paskirstomas visame sąlyčio su kelio paviršiumi plote. Rezultatas – tikslesnė reakcija, nes padanga sklandžiau pereina iš tiesios trajektorijos į posūkį.Pranašumai Daug geresnis padangos paviršiaus sąlytis su kelio danga visomis važiavimo sąlygomis; puikus valdymas šlapiame ir sausame kelyje; geresnis valdymas sukant.
Maksimali ratlankio briaunos apsauga (MFS). Ratlankio briaunos apsaugos sistema. MFS sistema apsaugo ratlankio briauną, nes visą padangos apskritimą dengia guminis kraštas, apsaugantis ratlankio briauną. Tai tarsi apsauginė zona, sušvelninanti smūgius.Pranašumai Apsaugo brangaus lydinio ratlankius, kad jie nesusibraižytų į šaligatvio bordiūrą.
Vientisa juosta (JLB). Hibridinio sluoksnio technologija, užtikrinanti itin mažą deformaciją važiuojant dideliu greičiu.Pranašumai Itin geras stabilumas važiuojant dideliu greičiu; tolygus dėvėjimasis.
4D įpjovų sistema. 4D įpjovų sistema – tai iš daugybės blokelių sudarytas protektorius, kuris padidina trintį ir stabilumą posūkiuose. Sistema užtikrina puikų šoninį sukibimą ant sniego.Pranašumai Labai geras valdymas posūkiuose, net apsnigtame kelyje.
V formos grioveliai. V formos grioveliai kartu su pagrindiniais protektoriaus grioveliais sudaro tankų tinklą, todėl protektorius surenka sniegą. Toks sniego sąlytis su sniegu padidina trauką ir sukibimą.Pranašumai Geresnis valdymas važiuojant per sniegą.
Kryptinis protektoriaus raštas. Kad būtų malonu vairuoti šaltais, lietingais rytais, nes dėl kryptinio protektoriaus rašto vanduo puikiai pašalinamas iš padangų griovelių. Vanduo greitai nukreipiamas nuo padangos paviršiaus, todėl sumažėja slydimo vandens sluoksniu pavojus.Pranašumai Mažesnis slydimo vandens sluoksniu pavojus.
Funkciniai polimerai. Protektoriaus gumos mišinyje esantys funkciniai polimerai pagerina padangos savybes esant žemai temperatūrai, padidina sukibimą su kelio danga staiga nukritus oro temperatūrai žiemą.Pranašumai Išskirtinis sukibimas esant žemai temperatūrai.