VISIŠKAS SUKIBIMAS. JOKIŲ KOMPROMISŲ
- 2.8 metrais trumpesnis stabdymo atstumas šlapiame kelyje, lyginant su pagrindinių konkurentų vidurkiu
- 3 metrais trumpesnis stabdymo atstumas sausame kelyje, lyginant su pagrindinių konkurentų vidurkiu
- Kuro sunaudojimo efektyvumas: 30% didesnis nei ankstesniųjų padangų
Mažesnis triukšmas Puikus valdymas šlapiame kelyje "Sport BluResponse" padangos gamyboje naudojami polimeriniai junginiai, užtikrinantys geresnį sukibimą ir valdymą šlapiame kelyje.
Dideli centrinėje padangos dalyje esantys grioveliai greitai išstumia vandenį ir taip sumažina slydimo riziką. Trumpesnis stabdymo kelias Naujieji "Dunlop" padangų "Short Braking" blokeliai sumažina stabdymo kelią šlapiame ir sausame kelyje. Šie ypač standūs galingiems automobiliams skirtų padangų blokeliai pagerina sąlytį su keliu stabdymo procese. Kurą taupyti padedantis dizainas "Sport BluResponse" aerodinaminė forma ir lėtai įkaistantis gumos mišinys 30% sumažina pasipriešinimą riedėjimui, lyginant su ankstesnėmis padangomis.
Tai reiškia vidutiniškai 100 EUR mažiau išlaidų kurui per metus. Mažesnis triukšmas Grioveliai, esantys išorinėje padangos dalyje, slopina skleidžiamą triukšmą, todėl važiuojate tyliau ir su didesniu komfortu. Lyginant su lyderiaujančių konkurentų bei jų ankstesnių padangų vidurkiu.
Asimetrinis protektoriaus dizainas. Asimetrinis protektoriaus dizainas pagerina transporto priemonės valdymą ir atsparumą slydimui vandens sluoksniu. Ištisinė vidurio juosta užtikrina didesnį stabilumą ir tikslumą. Asimetrinis griovelių išdėstymas lemia geresnį sukibimą su šlapia ir sausa kelio danga.Pranašumai Geresnis valdymas važiuojant tiesiai ir sukant; didesnis atsparumas slydimui vandens sluoksniu.
Lygesnis protektoriaus profilis. Naujos kartos „Dunlop“ padangos pasižymi lygesniu protektoriaus profiliu, todėl sąlyčio paviršius padidėja 4–8%, atsižvelgiant į padangos dydį ir tipą. Didesnis sąlyčio paviršius užtikrina didesnį stabilumą ir geresnį ryšį su keliu, todėl padangos reaguoja greičiau ir tiksliau.Pranašumai Didesnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas; tolygesnis protektoriaus blokų nusidėvėjimas; puikus stabilumas ir tikslumas sukant; neprilygstamas sukibimas su sausa kelio danga.
Kintamas blokelių ir griovelių santykis. Asimetrinis protektoriaus dizainas su kintamu blokų ir griovelių santykiu padidina atsparumą slydimui vandens sluoksniu ant kelio paviršiaus. Masyvus išorinio padangos krašto blokas greitai pašalina vandenį, neleisdamas susidaryti vandens sūkuriams ir užtikrina išskirtinį stabilumą posūkiuose.Pranašumai Geras atsparumas slydimui vandens sluoksniu; didesnis sąlytis su kelio paviršiumi; geresnis stabilumas sukant ir vairavimo tikslumas.
Daugiaspindulis protektoriaus raštas (MRT). MRT konstrukcijoje naudojama dešimt skirtingų rašto spindulių, o tai pagerina tikslumą. Slėgis labai gerai paskirstomas visame sąlyčio su kelio paviršiumi plote. Rezultatas – tikslesnė reakcija, nes padanga sklandžiau pereina iš tiesios trajektorijos į posūkį.Pranašumai Daug geresnis padangos paviršiaus sąlytis su kelio danga visomis važiavimo sąlygomis; puikus valdymas šlapiame ir sausame kelyje; geresnis valdymas sukant.
Maksimali ratlankio briaunos apsauga (MFS). Ratlankio briaunos apsaugos sistema. MFS sistema apsaugo ratlankio briauną, nes visą padangos apskritimą dengia guminis kraštas, apsaugantis ratlankio briauną. Tai tarsi apsauginė zona, sušvelninanti smūgius.Pranašumai Apsaugo brangaus lydinio ratlankius, kad jie nesusibraižytų į šaligatvio bordiūrą.
Vientisa juosta (JLB). Hibridinio sluoksnio technologija, užtikrinanti itin mažą deformaciją važiuojant dideliu greičiu.Pranašumai Itin geras stabilumas važiuojant dideliu greičiu; tolygus dėvėjimasis.
Testus "Goodyear Dunlop" užsakymu 2012 m. rugsėjo mėn. atliko "TÜV SÜD Automotive". Padangos dydis: 205/55 R16 91V, automobilis: VW Golf, bandymai atlikti Mirevalyje (Prancūzija), Papenburge bei Garchinge (Vokietija), atąskaita Nr. 76249744 Kuro sąnaudų sutaupymo skaičiavimai pagrįsti įvertinus kuro suvartojimo sumažinimą 5%, lyginant su ankstesniąja "Dunlop SP FastResponse" padanga, vidutiniškai per metus nuvažiuojant 14000 km, kuomet vidutinė kuro kaina 1.59 EUR, o kuro suvartojimo norma 9l.
Rezultatai gali skirtis priklausomai - bet neapsiribojant - nuo kelio ir oro sąlygų, vairavimo stiliaus, padangų dydžių, slėgio bei transporto priemonės eksploatavimo laiko. 1.59 EUR/l kuro kaina nustatyta pagal spalio mėn. vidutinę bešvinio kuro kainą Prancūzijoje. Šaltinis: Europos Komisija (www.energy.eu). Speciali padangos briaunos sistema. Sustiprina padangos jungtį su ratlankiu, todėl gerėja vairavimo tikslumas. Speciali padangos briaunos sistema pagerina kontrolę ir užtikrina geresnį ryšį su keliu. Pranašumai Geresnis ryšys su keliu, geresnis stabilumas ir tikslesnis vairavimas.